Telemarketing
Proponowane treści: Komunikacja w kontakcie z klientem. Typy, bariery, błędy komunikowania się. Reguły efektywnej komunikacji. Style komunikacji. Autodiagnoza umiejętności rozmowy z klientami. Poziom zaspokajania potrzeb klienta. Język korzyści i diagnozowanie potrzeby klienta. Metajęzyk. Posługiwanie się pozytywną komunikacją. Rozpoznawanie potrzeb klienta. Telemarketing, telesprzedaż, telepromocja. Zasady pracy z telefonem. Kultura rozmowy telefonicznej. Wywieranie wpływu. Podtrzymywanie kontaktów z klientem. Metody radzenia sobie ze stresem i krytyką.
Czas trwania: 32 godziny - 4 dni szkoleniowe; Forma: wykład, warsztat, gra symulacyjna, elementy treningu świadomości, gry i symulacje szkoleniowe, analiza przypadku;
Prowadzący: Agnieszka NikoliszynGranatowska, Zuzanna Brożek
Dokument:świadectwo potwierdzające uczestnictwo lub/i - po części sprawdzającej - certyfikat umiejętności;