Efektywne negocjacje w biznesie
Proponowane treści: Sylwetka negocjatora (cechy pożądane i niepożądane). Umiejętności skutecznego nawiązywania kontaktu interpersonalnego z partnerem negocjacji. Wzmocnienie umiejętności: • tworzenia własnego wizerunku jako osoby pewnej siebie, wiarygodnej; redukcji stresu i napięcia w kontakcie z „trudnym” partnerem; radzenia sobie z manipulacjami i unikami partnera. Umiejętności służące adekwatnej prezentacji własnych oczekiwań; • wypracowywaniu wspolnego stanowiska. Umiejętności prowadzenia negocjacji problemowych. Zespół negocjacyjny - skład i role poszczególnych uczestników. Rodzaje negocjacji. Przebieg negocjacji. Taktyki negocjacyjne i ich związek ze strategią rozmów.
Czas trwania: 32 godziny - 4 dni szkoleniowe; Forma: wykład, warsztat, gra symulacyjna, elementy treningu świadomości, gry i symulacje szkoleniowe, analiza przypadku;
Prowadzący: Zuzanna Brożek, Agnieszka Nikoliszyn Granatowska;
Dokument: świadectwo potwierdzające uczestnictwo lub/i - po części sprawdzającej - certyfikat umiejętności;